Saturday 3 August 2013

Busy Dengan Bisnes .

Hai korang , aku dah lama tak update blog kan?
(sila angguk kepala , lau tak kena ketuk)
Aku sebenarnya dah jadi bos(bak kata kakak akulah)
aku sekarang ni ada buat bisnes .
Aku buat felt craft, alar yang boleh buat keychain,
pin tudung, n macam2 lah ..




Ha , tu lah natang yang aku cakapkan tu ..
Comel kan? kan? kan?(sila cakap yes)
Lumayan gak lah hasilnya, lepas lah
wat belanja. Tak yah dah aku mintak duit kat mak 
n abah dah... huhuhu.. Selain jual kat luar , aku de gak jual online
tapi, just dekat fb n instagram jelah.. Lau korang berminat nak tempah,
Sila layari https://www.facebook.com/feeya.craft n instagram: nanaaryna ..
Ok lah , Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin .. :D

If Suka Just Like n coment, If Tak I'm Cowy

No comments:

Post a Comment