Wednesday 1 May 2013

Semakin Hari Semakin Bosan :(



Hai korang , dah lama tak menulis blog
(macam ade orang nak baca jer)
maklum lah tak tau ape nak tulis.
Takde yang menarik pun nak di tulis.
So , hari ni saje nak gatal2 tulis
sebabnya terlalu lah bosan...  :(
Nak menangis pun ade nie , hukhuk 
(tolong hempuk kepala aku dengan bantal).



Sebenarnya aku baru balik dari kedah,
stay rumah kak de aku .
Tolong dia buat tali barut , lumayan gak 
lah hasil nya tapi , 3 minggu je 
aku stay sana coz aku tak
berapa nak selesa n tak tahan nak
jauh2 ngan mak , hukhuk winduuuuu :(
(perasan anak manja , manja kayu api ade le)



Bila aku dah balik bidor , rasa macam
adoiii makin hari makin boring ..
Dont know what to do !! (amboii speaking peah)
Tengok tv bosan , al maklum lah
dah nak PRU13 ni , (ku rasa nak hempuk tv to 
dengan bantal). Buka internet every day 
memang dah tak tau lah nak buka ape dah..
Semua membosan kan bagi ku , hukhukhuk  :( 
Kan bagus kalau ada benda yang 
lumayan boleh di buat dengan internet ni ,
akak aku pun suruh cari idea nak wat pe..
BOLEH KORANG TOLONG ??? 






If Suka Just Like n coment, If Tak I'm Cowy

No comments:

Post a Comment