Sunday 6 May 2012

First Time Dapat Surat .


(Jawab yang beragama islam)
Nana tipu korang kan ? kan ?
Hari tu Nana de cakap nak update blog
lau boleh tiap2 hari ... huhuhuhu,
Nana bukan tipu tapi , tak ada idea lah nak tulis apa..
Otak kosong maa.. (Lau aku tulis pun de org nk bace ker)



Korang tengok tajuk atas tu , kesian Nana kan ?
Sebab tak pernah dapat surat sebelum nie.. hukhuk  :'(
So, satu hari Nana n my mom tengah 
sapu2 depan rumah.. Lepas tu tibe2 datang 
abang posmen yang cute n hensem ( sempat usha muke lgi tu..GATAL)huhuhu..
Dia pun letak surat dalam peti surat tu lah..
Lepas dia bla , Nana pun pergi lah 
amik surat tu.. Ada 3 surat.. 2 surat Avon k.long n k.cik..
Mase tuh tak baca lagi nama surat lagi satu ni 
sebab teruja kan dapat catalog Avon..(biasalah orang ppuan)
Bila tengok sekali je kat nama surat bersampul putih tu ,
rasa macam tak percaya ..
Tertera Nama  'Nana Nadzri' ..
Nana pun menjerit cakap kat mak ,  "MAK , Nana dapat surat . firsttime mak" hahaha
mak pun gelak jer..  (gile prak aku nie, owg len dpt gak surat)
Tapi , Nana hairan gak sebab tu bukan nama penuh Nana. 
Dalam hati  (nie mesti surat dri mne2 internet yg aku penah daftar)
rupa2 nyer betul.. Surat dari 'KOA MALAYSIA' ...
Dengan semangatnya Nana pun buka surat tu 
SEKALI ISI KANDUNGANNYA IALAH


k.lang aku punya lah gelakkan aku..hahaahaha..
Mak aku punya lah membebel pasal dua perkara..
1 . Benda (pad) ni pun nak pos..
2. Nama punya sedap , tulis Nana Nadzri jer. 
huhuhuhu.. Aku just gelak jer...
Okey lah , penat dah menaip nie.. Nanti taip lagi.. bye





If Suka Just Like n coment, If Tak I'm Cowy

No comments:

Post a Comment